Kärlek

Relationsfrågor

Vad heter ni?
Emelie och Reine
Hur träffades ni? Bodde grannar i flera år
Hur länge har ni varit tillsammans? 1år och 5mån imorgon
Är ni förlovade? Ja
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Snart så =)
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Ja
Vem sa "Jag älskar dig" först? Båda
Vem är äldst? Han
Vem fyller först på året? Han
Vem sjunger bäst av er? Vet ej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja
Vad har ni gemensamt? Mycket :)
Blev du kär i första ögonkastet? Ja
Har ni någon speciell låt? Ja
Har ni stora framtidsplaner? Hehe jag vet inte :P
Har ni gråtit i varandras armar? Nej
Har ni varit utomlands tillammans? Ja
Vilket är ert bästa minne? Den dagen vi fick plusset <3
Vem lagar bäst mat? Reine :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Titta film/tv, lagar mat, pratar, myser :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Haha nej inte direkt =P
Blir ni lätt svartsjuka? Nej, men just nu är jag inne i en period då jag är lite svarsjuk
Brukar ni bråka? Inte ofta
Ringer eller SMS:ar ni mest? både och
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Älskar hela han =) men ögonen är riktigt underbara!
Brukar nån av er prata i sömnen?Tror inte det faktiskt

 

Älskar min sambo så fruktansvärt mycket! <3 Han är mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: Likkan

Ooh den ska jag genast sno xD



Men jag är lite nyfiken på det där med kärlek vid första ögonkastet? Var inte det när ni var barn? Har du varit kär i han såå länge? =P



Sen undrar jag hur båda kan säga jag älskar dig först, slängde ni ut det i luften samtidigt? ;D

2010-12-19 @ 15:23:54
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0