Magen växer så det knakar!!!!!

Nu har vi varit hos barnmorskan =)

Hon kollade också hur bebisen låg och den låg med huvudet ner men den var inte fixerad =) Våran lilla plutt <3 Vi fick också känna huvudet =)!!!

hoppas verkligen den lägger sig som den ska innan vecka 36! Längtar så grymt mycket nu! Men det står inte alls på förän vi har våran lillplutt hos oss <3 Kan verkligen inte fatta det, vi ska snart blir föräldrar.!!!! Ser verkligen framemot förlossningen, är inte ett dugg rädd för den än så länge iaf =P

Hjärtslagen låg på 136 den här gången <3

Senast jag var dit så hade jag måttet 28,5 cm och nu låg det på 32!!! Har alltså växt 3,5 cm på bara 14 dagar! =P nu märks det verkligen att det händer något =P Så nu ligger jag nästan på den övre kurvan =P

Längtar redan till nästa gång! Men det är inte förän nästa år ;P 3 januari <3

Nu har min älskling kommit hem igen <3 Har längtat så efter han, men ibland kan det också vara bra att sakna varandra lite =) alltid nyttigt i ett förhållande <3


Kommentarer
Postat av: Sara beräknad 11/2-11

Gud vilka fina mått du har ! Mitt mått var 24,5 cm sist jag var där. Ska se hur mycket det är igen den 29/12. Men gången innan var jag 23,5 =/ Jag är jätteliten. Min flickas hjärtljud ligger oftast på 147 eller 150 :P

Vårt sista ultraljud blir den 5/1 - dagen efter jag fyller år ! :)

2010-12-26 @ 20:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0