J*vla försäkringskassan!

Varför ska man som gravid behöva ha med dom där blåsta idioterna att göra!?
Förstår verkligen inte, jag tycker dom inte gör något annat än att göra livet surt för en när man är gravid?!
Skickade in moderskapsintyget för någon vecka sen och jag har gått och väntat på att få något jävla brev hem och idag kom det äntligen ett. MEN då var det bara för dom som var anställda någonstans och jag som är studerande fick lov att ringa deras jävla kundtjänst, men hur f-an funkar det om man inte har några pengar på mobilen?!
Varför kunde dom bara inte skicka med alla papper på en och samma gång jävla nollor........

Kommentarer
Postat av: Emelie Å

du kan gå in på deras hem sida å skriva mail :) de brukar jag göra , så slipper man ringa

2010-12-21 @ 20:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0