Info

-När fick du reda på att du var gravid? 19 Juni 2010
-Vem fick veta det först? Min älskade sambo
-Hur reagerade du? Jag blev väldigt förvånad! Trodde inte på det först, men sen blev jag överlycklig
-Var bebisen planerad? Ja
-Tänkte du någonsin på abort? Nej aldrig i livet!!!
-Hur reagerade pappan till barnet? Ja man kan väl säga att reagerade ungefär likadant som mig.
-Hur gammal kommer du att vara när du föder? 22 år
-Har du förändras sen du blev gravid? Ja det kan man väl säga! Jag har börjat ta hand om mig själv mycket bättre än jag gjorde innan
-Kroppsmässigt? +9kg
-Har du någon hormonrand? Nej
-Har du fått några bristningar?  Jo men dom hade jag redan från innan.
-Vad är det bästa med att vara gravid? Allt är bäst tycker jag hehe, ja förutom hormonerna! Dom kan vara fruktansvärt jobbiga!
-Och det sämsta? Foglossningen och halsbrännan
-Är du rädd för en kommande förlossning? Nej ser framemot det så fruktansvärt mycket =)
-Vet du vad ditt barn har för kön? Nej
-Har ni bestämt namn? Vi har funderat på några namn, men inget bestämt eftersom vi ej vet könet.
-Hur valde ni namn? Vi kommer välja det som vi båda tycker är fint
-Några speciella likheter du vill att din bebis ska få av dig eller pappan? Allt av pappan <3
-Är din bebis lugn eller livlig i magen? Det är en riktigt livlig liten bebis <3
-När tror du att din bebis kommer att födas? Jag tror att den kommer komma tidigare än beräknat i alla fall ! Får väl se hur det stämmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0