hormonernas dag!!!

Japp det här är definitivt en av dom värsta dagar jag har varit med om hittills!!! Gillar verkligen inte hormonerna ibland, jag har känt mig så fruktansvärt nere och det har gjort att jag bara legat i soffan hela dagen....

Och det leder till att jag mår ännu sämre. Nej usch för det här. Och sen som pricken över i : et så beter jag mig väldigt illa mot min sambo. Tycker så synd om han. Hoppas bara han står ut med mig. För det känns som jag knappt står ut med mig själv snart, så varför skulle han göra det?

Nej hoppas det blir bättre snart, vill vara glad och känna mig lycklig, men det känns ju inte så vidare jätte enkelt när dom här dagarna kommer när man bara vill lägga sig och dra något gammalt över sig och sova i någon månad!

Just nu hatar jag mig själv! Så fruktansvärt mycket!


Kommentarer
Postat av: Trondlily

This is a very good site. Thank you.

2011-03-24 @ 14:34:23
URL: http://trondlily.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0