Det var det!



Nu är vagnen och bilbarnstolen hämtade =D Gud va fina dom är.. hoppas verkligen bebis kommer tycka om dom lika mycket =) Så himla mysiga! Våran bebis ska få det bästa <3

Nu är julshoppingen över för det här året =) Känns så fruktansvärt skönt!!!
Känns som det inte är så bra att jag går i affärer nå längre tid, eftersom det börjar bli riktigt tungt nu!
Ändå har vi ganska mycket saker att köpa fortfarande till vårat lilla mirakel<3
Men får väl stå ut de här 8 veckorna som är kvar eller ja om man går över så ja max 10 veckor kvar nu tills vi får hålla i plutten =) <3

Älskling har dragit iväg till några kompisar, så nu sitter man här ensam igen. Funderar på om jag ska fortsätta titta på tre kronor och få tiden att gå !

Kommentarer
Postat av: Likkan

Oj, här har du bloggat mycket sen jag kollade sist för ett par månader sen ^^



Haha tre kronor ja.. jag kollar på rederiet jag xD Den här borde du lägga in på din sida, så du ser vilka som kollar bloggen och varifrån dom kommer: http://feedjit.com/ Regga dig bara och gör som det står och sen får du en kod som du kan lägga in under bebbesaken.. ^^ Ganska intressant faktiskt =)

2010-12-19 @ 15:22:51
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0