Arbetsförnedringen

Kom precis ihåg att jag måste nog söka några jobb och ringa arbetsförnedringen!!
Fattar inte hur dom tänker ibland.
Försäkringskassan ville så gäääärna att jag skulle skriva in mig på arbetsförmedlingen samma dag jag slutade skolan så visst, jag gjorde det!
Så jag passade på att fråga dom på arbetsförmedlingen.

Jag : jag fattar egentligen inte meningen med det här. Jag är ju gravid . 7 månaden.
Kärringen : Det har inte med saken att göra.
Jag : Men ingen kommer ju vela anställa mig.
Kärringen : Nej precis.

Ööööh jaha? så vad jag blev mycket klokare av allt det här. Ingen idé att ställa frågor till arbetsförmedlingen för då blir man lika klok som jag blev efter mötet. suck



Kommentarer
Postat av: Frida

Men herre gud! Vad fam tänker dom med? Idioter!

2010-12-22 @ 11:49:45
URL: http://fridasfilmtajm.se
Postat av: Emelie

Ja du frida! jag vet inte riktigt, men meningslöst är det då egentligen =P men tur att man får något att skratta åt ibland =P

2010-12-22 @ 12:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0