allt kan dra åt helvete!

Blä. känns lite som panik i kroppen. Jag känner mig så ledsen, ensam och allt känns bara så hopplöst.
Vet inte vart jag ska ta vägen. Vill inte må så här. och börjar tröttna ganska mycket på att vara gravid. Att räkna dagarna varje dag som går.

Jag tycker jag borde vara lyckligast i världen just nu, men det är jag inte. Jag mår inte bra. men det är väl hormonernas fel antar jag. men fortfarande mår jag inte bra, oavsett om det är hormonernas fel eller inte.
Nej usch för det här. Känns som jag bara vill lägga mig och sova tills värkarna sätter i gång.
Känns inte som någon förstår mig.

Nej usch för det här.

Kommentarer
Postat av: valeria<3

Allt känns inte bra jämt och det är okej att känna som du känner! Hoppas du mår bättre och att det känns bättre snart! <3

2010-12-22 @ 07:25:26
URL: http://lyckliggravid.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mycket =) <3 ja det känns mycket bättre nu som tur är hehe

2010-12-22 @ 12:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0