2 månader kvar!

Oh gud va vi längtar! Om två månader är vi förhoppningsvis föräldrar <3 Våran lilla prins/prinsessa har nog kommit då <3 Om det är som jag känner att den kommer komma tidigare =) Hoppas verkligen att jag har rätt hehe!

Annars tror jag på att eftersom jag tror att den kommer komma tidigare, så kommer det troligtvis bli så att jag kommer gå över tiden i 2 veckor, så det blir så att jag får lov att bli igångsatt eller att det blir kejsarsnitt ! Vill absolut inte ha kejsarsnitt, vill verkligen känna av hur en riktig förlossning känns som! Vill verkligen ha den erfarenheten! Vill verkligen ligga där och ha skit ont i flera timmar/dagar och sedan när den äntligen kommit ut, få ha den liggandes hos mig =) <3

Längtar också efter att få se Reines min när den lilla precis har kommit ut. Vill verkligen se hans stolta min! =) <3
Vårat lilla mirakel <3



I torsdags var jag, mamma och syrran iväg o shoppade en heeel dag i mora! Var riktigt kul =) Det är tyvärr då man blir påminnd om hur sällan man umgås med sin familj, hade så himla roligt den dagen, så kändes bara deprimerande att komma hem och sätta sig i huset igen.  Ville vara ute längre med mamma och syrran =) <3
Älskar min familj så otroligt mycket!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0